HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Het meer


Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Het meer
PostPosted: 2 Apr 08 19:32 
Offline
2e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 2 Apr 08 14:07
Posts: 21
Location: Groningen
Welkom bij het meer van Zweinstein. Je kunt hier je huiswerk op een zonnige dag maken, een duikje in het meer nemen. Misschien
zie je zelfs de octopus die zich in het meer schuilhoud.
In de winter kun je sneeuwballen gooien en op het meer gaan schaatsen. Ook vissen is dan een enorm leuke bezigheid omdat je dan bevriest door op de rand van het wak te gaan zitten.
Heel veel plezier hier ^^

_________________
Dus...
Eens kijken wat dit allemaal is...
Whaha vette humorxD:P


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 2 Apr 08 21:10 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Heey Suuz,

ik zag dat je dit bericht had gepost, toch zou ik je even willen doorverwijzen naar het personage paspoorten topic bij "Regels en Mededelingen". Daar kan je een personage aanmaken en beginnen met het rollenspel. Als je vragen hebt, hoor ik die graag.

Groetjes,
Minerva Anderling

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 23 Jun 08 21:06 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 18 Jun 08 16:24
Posts: 72
Location: Antwerpen
Professor G. Faunasiër ging op een zonnige dag naar het meer met wat verbeterwerk. Hij ging aan de rand van het meer zitten in kleermakerszit en begon aan zijn verbeterwerk. "Aiaiaiai!" mompelde hij. Hij zuchte regelmatig en schrapte veel door. "Amai, het niveau van de leerlingen gaat nogal achteruit zeg. In mijne tijd op Zweinstein hadden wij toch een veel hoger niveau." mompelde hij in zichzelf. Hij legde het stapeltje verbeterwerk van de eerstejaars griffoendor weg en haalde uit zijn tas een andere stapel verbeterwerk voor derdejaars Zwadderich tevoorschijn. Plots bleef de professor heel stil. Hij hoorde achter hem krakende geluiden...

_________________
I sometimes find and I'm sure you now the feeling of having to many thoughts and memmories crammed into my mind.


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 23 Jun 08 21:23 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
Professor Nutty komt vanuit de kassen aangelopen met een tas vol met potjes en doosjes die hij net met ingredienten heeft gevuld voor de volgende les toverdranken.

"Goede morgen Grothgar mooie dag is het niet." zegt hij als hij professor Faunasiër ziet zitten.

"Zo te horen hebben de leerlingen weer veel fouten gemaakt"

Hij gaat naast de professor zitten.

"Mag ik eens kijken?"

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Last edited by the nutty professor on 24 Jun 08 9:56, edited 1 time in total.

Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 23 Jun 08 21:26 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 18 Jun 08 16:24
Posts: 72
Location: Antwerpen
Grothgar schrikt dat Archibald hem ineens aanspreekt! "Ja, natuurlijk!" zegt hij en hij geeft zijn collega het stapeltje verbeterwerk van de eerste jaars griffoendor. "Dit kan toch echt niet en met de derde jaars Zwadderich gaat het niet echt de betere richting in." zei hij! Valt dat bij jou en toverdranken mee? Wat ga je brouwen met je leerlingen?" vraagt Grothgar.

_________________
I sometimes find and I'm sure you now the feeling of having to many thoughts and memmories crammed into my mind.


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 23 Jun 08 21:44 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
Archibald bladerd eens door het huiswerk van de Grifoendors.

Zo af en toe leest hij eens een stukje.

soms knikt hij goedkeurend en soms knikt hij afkeurend.

Dan hoor je hem mompelen: "Erg goed" of "Dit slaat helemaal nergens op."

"Vind ik het goed als ik wat aantekeningen maak zodat de leerlingen er van kunnen leren?, ik kan er ook wel een cijfer aan vast hangen, maar ik ben mang dat ik nogal streng ben als het om dit soort werk gaat, zeker van mijn eigen huis."

"Wat ik voor toverdrank lessen ga doen, daar ben ik nog goed over aan het nadenken, in iedergeval niet iets moeilijks voor de eerste jaars misschien iets om zweren te genezen of zo. dat is altijd goed om te kunnen ook als ze afgestudeerd zijn."

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Last edited by the nutty professor on 24 Jun 08 9:55, edited 1 time in total.

Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 23 Jun 08 22:32 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
[OOC] Personage: Daniëlle van de Wolf

[IC]
"Hallo professor Nutty, professor Faunasiër!" groette professor Daniëlle van de Wolf haar collega's.
Daniëlle ging zitten op een kleed dat ze had meegenomen uit Zweinstein. Uit haar tas nam ze een boek, een stuk perkament, veer en inkt.
"Lessen voorbereiden, dat is meestal niet het meest leukste werk, maar zonder voorbereiding ben je nergens." verzuchtte professor van de Wolf.
Met haar puntje van haar tong tussen haar tanden ging Daniëlle aan de slag met de les "Verweer tegen de Zwarte Kunsten - een theorie" voorbereiden.
"Wat u net zei professor Nutty over dat Toverdrankje en de les, u heeft wel gelijk, altijd beginnen met eenvoudige dingen en dan opbouwen." zei professor van de Wolf.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 24 Jun 08 8:15 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
Archbald schrikt op. Hij was erg geconcentreerd bezig.

"Goede morgen waarde collega"

"Het is inderdaad belangrijk om eerst een goede basis op te bouwen, Ik kan natuurlijk niet beginnen om de eerste jaars meteen veritaserum te laten maken of iets van die moeilijkheid. Dat zou een ramp worden. En u heeft uiteraard gelijk, een goede voorbereiding is het halve werk"

Hij gaat weer verder met het doorlezen van het werk van de eerste jaars

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Last edited by the nutty professor on 24 Jun 08 9:55, edited 1 time in total.

Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 24 Jun 08 9:53 
Offline
4e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 21 Apr 08 15:51
Posts: 108
Location: At the moon..
Joanne Vandaar

ON. Joanne loopt dromend richting het meer. Ze wilde dat het weekend was want ze was al dat huiswerk nu al zat. Toen zag ze een aantal leraren zitten. Joanne grinnikte en liep verder zonder gedag te zeggen. Iets verderop ging ze onder een boom zitten en haalde een spreukenboek tevoorschijn. Het kon nooit kwaad om stiekem vooruit te werken!

_________________
HELENA BONHAM CARTER FAN!! http://www.helena-world.com

Waarom is de RPG zo uitgestorven? MENSEN KOM NAAR HET RPG GEDEELTE!!!!!

Image


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 25 Jun 08 8:39 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 18 Jun 08 16:24
Posts: 72
Location: Antwerpen
Ook professor Faunasiër groette Daniëlle. Na een tijdje was hij eindelijk klaar en nam hij zijn spulletjes terug bijeen. Hij stapte recht en groette zijn twee professoren. Toen draaide hij zich terug om en vroeg aan Daniëlle of ze wist wanneer de leraarskamer gerestaureerd was. Zonder een antwoord op te wachten slenterde hij door naar het kasteel toen hij ineens over Joanne's voeten struikelde. Ze was net bezig met een ingewikkelde spreuk die voor haar jaar ver boven haar niveau lag. "Ow, neem me niet kwalijk," zei Grothgar tegen Joanne, "Maar wat doe je daar? Dat is een ijverig staaltje hoor! 5 punten voor Zwadderich, Joanne ik verwacht je ook om 10 uur op mijn bureau!" Nadien liep hij naar Zweinstein en ging naar zijn bureau op de 7de verdieping.

_________________
I sometimes find and I'm sure you now the feeling of having to many thoughts and memmories crammed into my mind.


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 25 Jun 08 9:53 
Offline
4e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 21 Apr 08 15:51
Posts: 108
Location: At the moon..
Joanne schrok en keek naar Professor Faunasiër. Wat een idioot, dacht Joanne. Wie struikelt nou over mijn benen? "Ow, neem me niet kwalijk," zei Grothgar, "Maar wat doe je daar? Dat is een ijverig staaltje hoor! 5 punten voor Zwadderich, Joanne ik verwacht je ook om 10 uur op mijn bureau!" Verbaasd maar ook blij keek Joanne de Professor na. Wat had dit te betekenen? 5 punten? Geweldig! En zo moeilijk was het niet eens.. "Ik zal om 10 uur maar wel even langsgaan.." Mompelde Joanne.


OFF. Srry Albus Severus dat ik je een idioot vind, maar het is wel Joanne hé? Ze is slecht, dus het is niet persoonlijk bedoeld!! :P

_________________
HELENA BONHAM CARTER FAN!! http://www.helena-world.com

Waarom is de RPG zo uitgestorven? MENSEN KOM NAAR HET RPG GEDEELTE!!!!!

Image


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 25 Jun 08 12:44 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
Archbald moest even met zijn ogen knipperen toen zijn collega in een in begon te pakken en weg liep. Met het huiswerk van de eerste jaars grifoendor nog in zijn handen krabbelde hij even op zijn hoofd.

"Nou dan zal ik dit maar nakijken en beoordelen" zei hij tegen Daniëlle. "Het zal de leerlingen wel tegenvallen, want ik ben niet een van de soepelste als het op huiswerk aan komt."

Hij pakt een veer en begint na te kijken.

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 25 Jun 08 13:50 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 18 Jun 08 16:24
Posts: 72
Location: Antwerpen
(Dit gebeurt eigenlijk in het bureau van professor Faunasiër)
"Aiaiai," zei professor Faunasiër, "Ik ben mijn verbeterwerk bij Archibald vergeten." Hij dacht even na en zei toen: "Accio verbeterwerk transfiguratie eerstejaars griffoendor." En even later vloog het bundeltje verbeterwerk mooi naar hem toe.

_________________
I sometimes find and I'm sure you now the feeling of having to many thoughts and memmories crammed into my mind.


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 25 Jun 08 14:18 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
Net als Archbald klaar is met nakijken begint het werk te gloeien. Het schiet omhoog en verdwijnt richting het kasteel.

"Hmm ook iemand met weinig geduld" mompeld hij "ik had het zo anders wel langsgebracht.

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 25 Jun 08 19:05 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
[OOC]In deze post speel ik met mijn beide personages: Yunalesca Allard en Daniëlle van de Wolf

[IC]
"Maak je niet druk Archibald," zei Daniëlle zachtjes, ze keek eventjes naar het meer en droomde ervan om ooit een roeibootje te kopen en over het meer te varen.
Terwijl Daniëlle verder ging met schrijven, ging ze eventjes verzitten. Alleen dat ging niet echt gemakkelijk, ze voelde dat ze iets had omgestoten. Het bleek haar inktpotje te zijn en de inkt vloeide rijkelijk over het kleed wat ze had meegenomen. Snel stond Daniëlle op en bekeek ook haar eigen kleren, maar die waren niet besmeurd met inkt.
"Alle draken op een stokje, die had ik net nieuw gekocht in Zweinsveld. Ik hoop dat de huiselfen hier de vlekken er nog uitkrijgen." vloekte Daniëlle met een beteuterd gezichtje.
Net toen ze het kleed wilde opvouwen en mee wilde nemen, kwam er een meisje met bruin krullend haar aangestormd. Het bleek dat ze vluchtte voor iets en ze huilde.
"Wat is er meisje?" vroeg Daniëlle vriendelijk en bood haar een zakdoekje aan.
"Het is die bleekscheet van een Malfidus, hij heeft mijn uil Luluana ontvoerd en ik weet niet waar hij haar heeft opgesloten. Stel je voor dat Luluana doodgaat hierdoor." snikte Yunalesca, nadat ze haar verhaal verteld had nam ze het zakdoekje aan.
"Altijd die Malfidus, die voor problemen zorgt!" verzuchtte Daniëlle en met een woedend gebaar smeet ze haar kleed op de grond.
"Ik hoop dat u beiden iets aan die Malfidus kan doen, ik heb die uil gekregen van mijn oma." zei Yunalesca nasnikkend.
"Professor Archibald, ik hoop dat ik op u kan vertrouwen. Als u tijd heeft, wilt u dan contact opnemen met proffessor Faunasiër het afdelingshoofd van Zwadderich. U bent afdelingshoofd van Griffoendor. Het moet eens stoppen met die Malfidus!" vroeg Daniëlle van de Wolf aan professor Nutty.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron