HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Wat doe je NU?


Post new topic Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 4 Mar 07 18:47 
Offline
1e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 1 Dec 06 23:37
Posts: 9
Location: Holten
Goed wat ben ik op het moment aan het doen. Nouwja, hier aan het reageren natuurlijk.

Maar ook tegelijkertijd eigenlijk nieuws aan het zoeken over de HP wereld om het op de site's waar ik voor werk te plaatsen. Daar naast ook bezig op het forum waar ik men mod werkzaamheden heb het forum ene beetje te onderhouden. Veder niet echt veel interessants. Want verder is het koffie drinken :P


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 07 19:08 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik ben nu bezig met me voorbereiden op mijn rijexamen van aanstaande donderdag. Morgen laatste rijles :D

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 07 22:24 
Offline
3e jaars leerling
 Profile

Joined: 29 May 06 14:23
Posts: 66
Ik ben nu bezig om een beetje tegen het aankomende schoolexamen aan te hikken en excuses te verzinnen om niet te beginnen met leren. Vandaar dat ik nu een beetje aan het forummen ben :D


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 22 Mar 07 19:58 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Wat toevallig! Ik ben precies hetzelfde aan het doen. Ik kijk op dit moment naar mijn planning en zie dat ik alweer vier uurtjes achterloop en dat die vrije dag die ik morgen in had gepland er zeer waarschijnlijk aan moet gaan geloven...

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 22 Mar 07 21:27 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik ben uiteraard ook bezig met de examens, ik ben nu voor Nederlands nog een boek aan het lezen. Volgende week lekekr mondeling :(

Ik maak lekker nooit planningen, houd ik me toch niet aan.

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 23 Mar 07 16:59 
Offline
1e jaars leerling
 Profile

Joined: 23 Mar 07 12:27
Posts: 8
Location: New York
Ik ben me nu aan het bedenken dat ik dit forum eigenlijk wel erg leuk vind, maar dat het hier frkng stil is en dat dat erg jammer is. Verder heb ik ontzettend hoofdpijn en verveel ik me.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 24 Mar 07 11:34 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik ben nu bezig met leren voor SE3. Ik heb toch zo'n plezier hierin.... :(

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 1 Apr 07 14:26 
Offline
1e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 31 Mar 07 21:18
Posts: 17
Ik ben nu bezig met solliciteren op deze site. Ook ben ik bezig om nieuws te zoeken om te plaatsen.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 1 Apr 07 16:41 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik ben nu lekker aan het niksen, ik ben het leren voor de examens helemaal zat. Gelukkig alleen nog maar scheikunde...

@Thootje: Leuk dat je hier bent, maar zou je je even voor willen stellen in het members topic?

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 8 Apr 07 10:13 
Offline
1e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 31 Mar 07 21:18
Posts: 17
Ik ben nu bij mijn zus aan het logeren. Daar zit ik op alle harrypotter site's die ik uit mijn hoofd ken.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 8 Apr 07 13:24 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik ben me nu aan het vervelen, terwijl ik wacht op de paasvisite :S

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 07 19:40 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Nu ben ik bezig mijn achterstand op het forum goed te maken en tegelijkertijd een oud examen aan het maken voor natuurkunde...

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 07 14:42 
Offline
1e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 15 Jun 07 11:20
Posts: 5
Location: Stedum
Lalalaaa... excuseer... ik ga hier lekker even blaten, want ik moet wat kwijt. Ik houd van regen. Ik ben helemaal zeik geregent daarstraks :D Ik moest dus naar het politie bureau, en toen ik daar aankwam na 10 minuten lopen naar het station hier en dan nog 20 minuten naar het bureau vanuit daar - door de plensregen - was ik helemaal doorweekt. Waarop de man in het officehokje - hoe noem je zoiets - mij vrolijk vertelde dat je maar tot 12 uur aangifte kon doen. Heh?
Anyhoi, op dat moment kwam er dus echt een vet aardige agent om de hoek die vroeg wat er aan het handje was en van hem mocht ik gewoon nog even meekomen, echt vet aardig :D Ik denk dat ik er gewoon heel zielig uitzag, als een verzopen katje. Toen kwam ik nog wat mensen tegen en die begonnen over het weer te blaten... jaja, regen brengt mensen gewoon samen!

Anyhoi, nu ben ik dus terug... Ik ben een tosti aan het maken (ontbijt ;) ) en heb het album 'decemberunderground' van AFI opstaan :) Best gaaf.

Hmm... en ik moet straks nog even leren voor GGMO, maandag heb ik een tentamen. Maar komt goed, komt goed.

_________________
... and then God opened a can of byzantines
And they flooded the world
And all was happy and purple.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 07 22:08 
Offline
4e jaars leerling
 Profile

Joined: 24 Aug 06 12:43
Posts: 128
Location: Planet 24GF
Ik ben nu muziek aan het beluisteren van Neyo, een heel goeie zanger XD. Ik ben nu ook een beetje aan 't brainstormen voor onze nieuwe Sorteerhoed, eentje die goed functioneert ^^

Ik ziet hier ook alleen thuis, mijn vader en mijn moeder zijn gaan werken. Dus ik profiteer er nog maar eens van, dat ik wat langer op de computer mag 8)

_________________
Image
Image

Why are you reading these, you need to read what's above me [/strainge] !


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 17 Jun 07 21:18 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Op dit moment ben ik op forumverkenning, onderwerpen lezen en soms wat reageren op onderwerpen. Ik heb net twee films zitten kijken op Veronica, even kijken:
Innerspace & Blast!

Deze heb ik grotendeels met mijn vriend zitten kijken, ondertussen nog wat met zijn kat gespeeld! Hij heeft het katje pas sinds donderdag en wordt Zodiac genoemd. Ik ben nu al helemaal weg van "onze" kleine pluizenbol.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron