HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Film gezien???


Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Film gezien???
PostPosted: 22 Jan 07 15:20 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Heb je de laatste tijd een leuke film gezien, raad hem hier aan!

Ik heb zaterdagavond the exorcism of emily rose gekeken. Ik vond het echt een goede film. Wel spannend, maar nooit eng. Ik vond het meer een misdaad dan een horror, maar het is zeker een aanrader!

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 07 16:29 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
De laatste film die ik heb gezien is de Da Vinci Code en ondanks al die slechte recencies in kranten en op internet moet ik zeggen dat ik het niet eens zo'n slechte film vond. Ik denk dat het wel leuk is als je het boek ook kent, maar dan denk je achteraf vast 'het boek was beter...' :roll:

Nja, ik wil hem best aanraden, maar je hoeft hiervoor niet meteen naar de videotheek te rennen.

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 07 16:57 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Die heb ik ook gezien, en ik vond hem zeker niet slecht. Ok, het ging wat snel maar het boek is ook eigenlijk te complex voor een film. Ik hoop dat Angels en Demons (Bernini mysterie), net zo goed of beter wordt! :d

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 07 21:40 
Offline
2e jaars leerling
 Profile

Joined: 28 Aug 06 15:02
Posts: 21
Location: The Burrow
De laatste film die ik heb gezien is 'Kill Bill Volume 1'. Echt één van mijn lievelingsfilms. :P De tweede vind ik ook echt fantastiesch! In de krokusvakantie heb ik ook 'Residend Evil 2' bekeken op DVD. Horror- en trillerfilm. De eerste is beter vind ik. :P

Toen ik een maagonsteking had, was er de film 'La fabuleux Destin d'Amelie Poulain' op tv geweest. Ik wou ze graag zien dus heb ik ze bekeken. En weetje, het is echt een fantastische film! Nu wil ik ze alleen op DVD hebben en zoveel mogelijk bekijken!
De films met Ewan McGregor zijn ook fantastisch. 'Big Fish' is ook bijvoorbeeld 1 van mijn lievelingsfilms. Ik moet nog altijd huilen op het einde, ookal heb ik ze al 3 keer gezien. :P

_________________
"What's come wil come,
an we'll meet it when it does."
Hagrid, BK4


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 07 21:57 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik vond Kill bill eerlijk gezegd heel erg tegenvallen, vooral de manier waarop Bill doodging. Ik had er meer van verwacht...

Een beetje laat om te zeggen, maar The Rock is al een tijdje bezig op sbs 6, ik heb hem al 6 keer gezien en dit is zeker een aanrader!!!

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 07 15:29 
Offline
4e jaars leerling
 Profile

Joined: 18 Jul 07 22:08
Posts: 103
DE laatste film die ik heb gezien is Confidence, dit vond ik wel een goede film.
Het gaat over een oplichter die de verkeerde persoon per ongeluk oplicht en ja krijgt dus de verkeerde mensen achter zich aan.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 07 18:09 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Ik heb vandaag een voorpremiére gezien van de film Infamous . Het was een meeslepende film, op de site kan je zien waar het over gaat. Ik vind het wel een film die ik niet perse nog een keer hoef te zien.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject: Re: Film gezien???
PostPosted: 6 May 08 17:09 
Offline
4e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 21 Apr 08 15:51
Posts: 108
Location: At the moon..
Ik raad Sweeney Todd aan! Hij is echt zooo leuk! Ik denk trouwens wel dat al meerdere mensen hem gezien hebben. Ik heb hem van mijn opa op DVD gekregen [via een man die DVDs brand], en heb hem nu al 3 keer gezien! Ik kreeg hem namelijk zaterdag, en nu is het dinsdag, en dus best wel vaak gezien. Maar de film/musical is echt super! Ik vind de liedjes zooo leuk, en daardoor kan je hem denk ik ook wel vaker kijken. Zeker een aanrader om op DVD te kopen!

_________________
HELENA BONHAM CARTER FAN!! http://www.helena-world.com

Waarom is de RPG zo uitgestorven? MENSEN KOM NAAR HET RPG GEDEELTE!!!!!

Image


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron