HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Rome


Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Rome
PostPosted: 6 Mar 07 20:39 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik kijk iedere week naar de serie Rome, op sbs6. Het is nu bezig met het tweede seizoen.

Deze serie gaat, zoals de naam al aangeeft, over het leven in Rome ten tijde van de Romeinen. In het eerste seizoen zagen we het verhaal van Ceasar, en hoe hij uiteindelijk vermoord werd. Het tweede seizoen gaat na zijn dood verder, Octavianus bouwt een leger op, terwijl men druk bezig is de republiek op orde te stellen.

Ik vind het geen super serie, maar wel vermakelijk.
Tot mijn verbazing kom ik er net achter dat het niet meer op dinsdag 20.30 wordt uitgezonden, maar op woensdag om 23.20

Wie kijkt deze serie nog meer?

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 10 Mar 07 11:34 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Ow volgens mij heb ik ooit wel een aflevering ervan gezien, maar ik denk dat je het misschien wat langer moet hebben gevolgd om het te begrijpen want ik vond het echt een beetje vaag enzo (iets met een of andere leider die een café binnengaat en dan de goden van die ander gaat beledigen en zelf gaat zeggen dat hij de zoon van de duivel (hmm.. nee die hadden de Romeinen vast nog niet eens) of iets dergelijks is :? weet niet eens zeker meer of dat Rome was trouwens mja...) Maar ik ga niet dinsdagnacht achter de tv zitten voor een serie die jij toch al niet super vindt :P

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 10 Mar 07 13:01 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Dat was idd Rome, maar de eerste aflevering (of tweede) van seizoen 2. Ik heb het afgelopen woensdasg gemist, ivm de tijdsverandering. Je moet de serie wel langer volgen, anders begrijp je het idd niet heel goed :D

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 07 22:23 
Offline
3e jaars leerling
 Profile

Joined: 29 May 06 14:23
Posts: 66
Ja, ik wilde Rome vanaf de eerste aflevering van serie twee volgen, maar nu ze het zo laat hebben geplaatst, heb ik de laatste keren het al niet meer gezien. Ik vind je trouwens wel een beetje kritisch hoor Robin! Ik vind het echt heel goed gespeeld, ook al snap ik het verhaal voor geen ene meter, aangezien ik seizoen 1 gemist heb... :( Ook de omgeving komt echt super realistisch over.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 07 23:29 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
In verband met werk heb ik de afgelopen twee weken niet meer naar Rome kunnen kijken. Erg jammer. Aanstaande woensdag zal het er ook niet van komen... :cry:

_________________
Image
Image


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron