Quote:
Waar ik ook moeite mee had waren al die mislukte samenwerkingen met andere websites en steeds maar weer die eeuwige strijd tussen websites.
Je hebt de afgelopen tijd gemerkt dat samenwerken met sites letterlijk onmogelijk is. Dit komt omdat iedere site zijn eigen belang voorop zal stellen. De strijd tussen HP sites zal altijd blijven en dat is denk ik ook goed. De concurrentiestrijd (die in sommige opzichten zeker "moordend" is) houdt je als webmaster/medewerker scherp; je weet waaraan je moet werken om je doelen te halen. Je gaat nog meer je best doen en haalt werkelijk alles uit de kast. En als je meer je best doet, en leden zien dat en maken er gebruik van, dat doet je als webmaster/medewerker neem ik aan ook goed.
Samenwerkingen zijn op zich leuk, maar die belemmeren over het algemeen je eigen belangen en zoals we in het verleden wel hebben gemerkt (HPHQ en nog drie andere websites) was het een puinhoop: een site werd zelfs compleet uitgesloten (omdat die webmaster zogenaamd een grote mond had - geen namen). Zolang iedereen niet op 1 lijn zit, geen site beheert van dezelfde grote en elkaar niet respecteert, zul je nooit tot samenwerking komen. Dat heeft het desbetreffende samenwerkingsverband (wederom geen namen) bewezen!