@Ri(anne): en? Geslaagd?
Ahoi mensen! Ik zal me meteen eens voorstellen. Mijn naam is Jitske, op fora's noem ik mij graag Quana (geen idee waarom, rare tic eigenlijk

). Op HPF sta ik bekend als Tarantallegra omdat ik toen eens wat origineels wou, maar ja, mijn originele buien zijn over (nouja, voor de komende paar minuten toch in ieder geval) dus heb ik mij maar weer eens aangemeld als zijnde Quana.
Ehm, over mij... ik voel mij Gelderlander, kom origineel uit Holland, maar woon in een dorp vlakbij Groningen. Ik ben na het afsluiten van een of andere tweetalige opleiding vorig jaar in een rare bui in Groningen gaan studeren, en volg daar dan wel de opleiding talen en culturen van het nabije en midden oosten. En het bevalt prima moet ik zeggen. Mijn passies zijn woorden, culturen en reizen. Mensen bewegen me. Ik ben van nature wel een redelijke optimist, houd van natuur, dieren, vrienden en familie... en eigenlijk van mensen in het algemeen. Ik wordt over het algemeen beschreven als "een beetje vreemd". Hoe graag ik ook zou willen, ik kan dit niet ontkennen.
Op dit moment ben ik mijn trein aan het missen, dus ik typ wel even verder gezien ik nu dus nog genoeg tijd heb tot de volgende.
Ik heb een cavia, waar ik zwaar allergisch voor ben, en een konijn, waar ik volgens mijn dokter in de nabije toekomst een allergie voor ga ontwikkelen. Maar ze zijn erg lief, dus de dagelijkse verkoudheid heb ik er maar voor over. Ik houd heel erg van boeken en ook kostuumdrama's vind ik geweldig. Ik vind het heerlijk om door het bos te wandelen en intussen gedichten door mijn hoofd te laten spelen, na te denken over de wereld of simpelweg met een goede vriend(in) te kletsen. Verder heb ik over de tijden heen een enge snoopyobsessie ontwikkelt.
Ik ben hier gekomen via Wicked Sprout die mijn van jullie geweldige forumpje liet weten via msn... Ooi. Momenteel is Michel zich ook aan het aanmelden. Michel houd niet van bananen.
Ik ben momenteel niet zoveel online op fora's, en als ik online ben zijn mijn berichten zoals je ziet vaak erg inhoudsloos. Maar dat moet men maar een beetje relativeren dan. Oh, en dit varieert trouwens... misschien ben ik vanaf morgen wel weer iedere dag aan het forummen. :p Bind me er niet op vast dus!
Als er nog vragen zijn .. stel ze gerust. Ik bijt niet.