HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Het grote voorstelforum

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 136 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14 Apr 07 21:40 
2e jaars leerling
 WWW  Profile

Hey medeleden!

Ik ben Lessien Elanesse, ook wel bekend als Tanja. Ik ben 15 jaar en word binnenkort alweer 16. Mijn hobby's zijn sporten, Msnen, designen van grapics, designen van sites/forums en op Harry Potter RPg's zitten. Nog vraagen, stel ze dan maar.

Post subject:
PostPosted: 15 Apr 07 11:58 
Hoofd van Schouwerdepartement
 WWW  Profile

Uiteraard ben ook jij van harte welkom! :D

Post subject:
PostPosted: 15 Apr 07 20:09 
Minister van Toverkunst
 Profile

Hmm een beetje lang geleden dat ik iedereen heb welkom geheten, maar bij dezen: Iedereen van harte welkom (sorry voor de onpersoonlijke begroeting, maar anders vergeet ik vast weer iemand enzo... :P)

Post subject:
PostPosted: 4 Jun 07 20:28 
1e jaars leerling
 Profile

Hoi iedereen,

Ik heb geen idee wie jullie zijn. Maar ik ben Rianne. Ben 18 jaar oud en k hoop volgende week te slagen voor het VWO.
Ja hoe ik op het idee kwam hier te kome, nou das nie zo moeilijk uit te leggen. Robin en Robert hadden gevraagd of ik een keer op de site van Matt op het forum iets wilde zette dus hier is het. Matt is een vriend van mij.

Nou even kort een paar dingetjes over mij. Ik ben 1.74m lang, k heb donkerbruin krullend haar en groene ogen.
Ik speel dwarsfluit en zit op atletiek.
Ik hou van bijna alle soorten muziek zolang te tekst maar ergens op slaat.
Een eigenaardigheid van mij is is dat ik altijd op mensen hun schoenen let.
Verder is mij grootste hobby: leuke dingen doen met vrienden.
En........fietsen naar overal en nergens.
Nou ik spreek jullie nog wel.

Post subject:
PostPosted: 4 Jun 07 21:13 
 WWW  Profile

Welkom Ri(anne)!
Wat vind je van mijn schoenen trouwens??? Maar goed dat je de gaten aan de binnenkant van de zool niet kan zien :wink:

Last edited by Celaglar on 5 Jun 07 15:17, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 5 Jun 07 13:58 
1e jaars leerling
 Profile

Ja leuke schoenen Robin, de gaten heb ik idd niet gezien

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 07 17:20 
Snul
 Profile

Hello dudes. I'm new here. :]

Rockqueen! of beter bekend als.. *tromgeroffel* SHIRALEE.
15 april 1994, thats my day; (ll) "
Rood haar, grijsgroene oogjes en stapelgek op Ajax =$
Harry Potter rocks your socks, vandaar ook mijn naam Rock..
Omdat Rock - P!NK, en omdat bepaalde dingen gewoon Rocken, youknow?
QUESTIONS? (a)

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 07 17:32 
4e jaars leerling
 Profile

Heya Rockerd (Zo noem ik jou XD'')

Ja wat vind je eigenlijk van het forum, zijn er bepaalde dingen die je graag zou zien op het forum ? En moest je worden ingedeeld in een afdelingen ? Waar zou je dan inzitten en waarom ?

Veel plezier!

Why are you reading these, you need to read what's above me [/strainge] !

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 07 21:30 
5e jaars leerling
 YIM  Profile

Hallo allemaal

Mijn naam hier is the nutty professor, maar in het echte leven heet ik hans de vos.

the nutty professor is een naam die ik bij een aantal spelletjes (met bijbehorende fora) gebruik.

wat zal ik van mezelf zeggen, ik ben van het mannelijk geslacht en 24 jaar jong. :wink:

IRL ben ik een nog al bezig baasje, Ik volg een opleiding tot chemisch analyst aan het ROC in eindhoven, en in mijn vrijetijd ben ik heel actief bij het handboogschieten waar ik zowel jeugdbegeleider als (sinds kort) wedstrijdleider ben. ook zit ik vaak achter de pc, en ik ga regelmatig naar de radio studio om daar als techneut live uitzendingen te verzorgen voor radio perspectief (die zend uit via EFM). Ik ben gelovig (protestant), en in de kerk ben ik behalve lid ook nog geluidstechnicus.

Ik heb bezig om gitaar te leren spelen, maar dat schiet nog niet echt op, bovendien denk ik er over om over te stappen naar de bas gitaar.

Als er verder nog mensen vragen hebben dan beantwoord ik die graag.

ow ja en ik mag graag een boek lezen (meestal in het fantasy genre)

dank u

(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 07 21:36 
4e jaars leerling
 Profile

Welkom the nutty professor,

Jij doet dus aan handboogschieten, daar ben ik dus al te lomp voor XD" Ik heb een paar vragen voor jou: Wat was eigenlijk jou eerste indruk toen je Harry Potter las of zag op tv? Wat vind jij van het personage Hagrid ? Denk jij dat Harry zal doodgaan ?

Enjoy!

Why are you reading these, you need to read what's above me [/strainge] !

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 07 11:50 
1e jaars leerling
 Profile

@Ri(anne): en? Geslaagd? :)

Ahoi mensen! Ik zal me meteen eens voorstellen. Mijn naam is Jitske, op fora's noem ik mij graag Quana (geen idee waarom, rare tic eigenlijk :P ). Op HPF sta ik bekend als Tarantallegra omdat ik toen eens wat origineels wou, maar ja, mijn originele buien zijn over (nouja, voor de komende paar minuten toch in ieder geval) dus heb ik mij maar weer eens aangemeld als zijnde Quana.

Ehm, over mij... ik voel mij Gelderlander, kom origineel uit Holland, maar woon in een dorp vlakbij Groningen. Ik ben na het afsluiten van een of andere tweetalige opleiding vorig jaar in een rare bui in Groningen gaan studeren, en volg daar dan wel de opleiding talen en culturen van het nabije en midden oosten. En het bevalt prima moet ik zeggen. Mijn passies zijn woorden, culturen en reizen. Mensen bewegen me. Ik ben van nature wel een redelijke optimist, houd van natuur, dieren, vrienden en familie... en eigenlijk van mensen in het algemeen. Ik wordt over het algemeen beschreven als "een beetje vreemd". Hoe graag ik ook zou willen, ik kan dit niet ontkennen.

Op dit moment ben ik mijn trein aan het missen, dus ik typ wel even verder gezien ik nu dus nog genoeg tijd heb tot de volgende.
Ik heb een cavia, waar ik zwaar allergisch voor ben, en een konijn, waar ik volgens mijn dokter in de nabije toekomst een allergie voor ga ontwikkelen. Maar ze zijn erg lief, dus de dagelijkse verkoudheid heb ik er maar voor over. Ik houd heel erg van boeken en ook kostuumdrama's vind ik geweldig. Ik vind het heerlijk om door het bos te wandelen en intussen gedichten door mijn hoofd te laten spelen, na te denken over de wereld of simpelweg met een goede vriend(in) te kletsen. Verder heb ik over de tijden heen een enge snoopyobsessie ontwikkelt.

Ik ben hier gekomen via Wicked Sprout die mijn van jullie geweldige forumpje liet weten via msn... Ooi. Momenteel is Michel zich ook aan het aanmelden. Michel houd niet van bananen.

Ik ben momenteel niet zoveel online op fora's, en als ik online ben zijn mijn berichten zoals je ziet vaak erg inhoudsloos. Maar dat moet men maar een beetje relativeren dan. Oh, en dit varieert trouwens... misschien ben ik vanaf morgen wel weer iedere dag aan het forummen. :p Bind me er niet op vast dus!

Als er nog vragen zijn .. stel ze gerust. Ik bijt niet.

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 07 12:07 
Snul
 Profile

Image

Ik ben Michel, 22 jaar en het is Quana's schuld dat ik hier nu zit enzo. Ik ben echt Gelderlander (nabij Zutphen ben ik woonachtig) en op het moment werkloos en studieloos zeg maar :P Maar september begin ik met een nieuwe vervolg studie na een jaar er tussen uit geweest te zijn :)

En dat was het geloof ik wel voor nu :P

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 07 17:56 
 WWW  Profile

Welkom hier allemaal en heel veel plezier hier!

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 07 22:45 
5e jaars leerling
 YIM  Profile

Wicked Sprout wrote:
Welkom the nutty professor,

Jij doet dus aan handboogschieten, daar ben ik dus al te lomp voor XD" Ik heb een paar vragen voor jou: Wat was eigenlijk jou eerste indruk toen je Harry Potter las of zag op tv? Wat vind jij van het personage Hagrid ? Denk jij dat Harry zal doodgaan ?

Enjoy!

Toen ik voor het eerst de boeken las had ik echt zo iets van "meer ik wil mééér" ik bedoel het is spannend en het leest best makkelijk weg.

tja en wat het personage Hagrid betreft.
Ik vind het een geweldig personage en doet me wat veel dingen betreft nog al aan mezelf denken. (vooral het figuur zoals groot in omvang baard enz., maar ook veel wat karakter betreft.)
Zelf denk ik dat er meer achter Hagrid zit dan je in eerste instatie zou denken, vooral wat kracht betreft en dan niet de fisieke, maar de magische kracht.

en wat Haary betreft ik verwacht datie dood gaat, maar ik hoop van niet.
Het zou me ook niet verbazen als hij in zijn laatste jaar verweer tegen de zwarte kunsten gaat geven.

ow ja en even een toevoeging aan mijn hobby's ik doe ook nog aan LARP (live action role play)

dank u

(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)

Post subject:
PostPosted: 16 Jun 07 22:13 
Schouwer
 WWW  Profile

Hallo mensjes,

ik ben Minerva McGonagall op dit forum, ik heb gekozen voor die naam omdat ze een van mijn favoriete personages is in de boeken. In het echte leven ga ik door als Yvonne Buijs. Ik ben verder 20 jaar oud en geboren op 27 april 1987.
Mijn hobby's zijn vooral internetten, lezen (vooral fantasy, maar Dan Brown vind ik ook erg goed), soms schrijven en photoshoppen (zie avatar). Alleen aan die hobby's kom ik niet echt toe door mijn huidige stage. Gelukkig ben ik zowiezo over 5 weekjes klaar met stage + vakantiewerk.
Ik volg net als The Nutty Professor een opleiding aan de ROC Laboratoriumtechniek in Eindhoven. Ik ben op dit moment bezig met het afstuderen aan Niveau 3 van die opleiding, spannende tijd dus. Volgend jaar hoop ik door te stromen naar Niveau 4 tweedejaars.
Verders ben ik Rooms-Katholiek opgevoed. Eerlijk gezegd doe ik daar niet echt veel meer aan...

Ik ben fan geworden van Harry Potter doordat ik in de zomervakantie nadat Harry Potter en de Steen der Wijzen op DVD/ Video uitkwam heb gekeken samen met mijn moeder. Gelijk de Sinterklaas daarop heb ik het boek Harry Potter en de Steen der Wijzen gekregen. Toen begon ik veel te zoeken op internet naar sites waar informaties stond over de beroemde tovenaarsleerling. Ik ben dus eigenlijk sinds 2002 zowat fan van de serie (het kan natuurlijk nog wat verschillen). Daarna heb ik met mijn verjaardag deel 2, 3 en 4 gekregen en gelijk in de meivakantie allemaal uitgelezen bij mijn opa en oma. Daarna was ik voorgoed verkocht en wil ik eigenlijk nog maar één ding weten, overleeft Harry wel of niet.

Doedels,
Minerva McGonagall

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 136 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next